Tuesday, October 19, 2010

Kerje2 kawin yg memenatkan

Penat kan pikir pasal kerje2 kawen ni..ok to be honest this pass week really miserable lah..okeh let me list it down

1) Makeup artist
memule kan sy nk amy janz as my make up artist kan..tp dh 5 org book die on my date..huh..so sgt la teramat sgt lah rase down...owhh habislah muke ke x barbie doll lah...
then search punye search..nagis punye ngis kat my sisters in law..then my 2nd second inlaw dpt kan i makeup artist..n it happend to be saidatulnisa..OMG..kikiki...memule tu sy nk awin seindah wajah jd makeup artist..tp my sis ckp lawa lg saidatulnisa tu make up n die pon dh 15 taun makeup org so then i call PA die..kak liza...sgt lah best n frenly..then its so happend that on my date xde org book die lg..arghh so i leh la request die nk dtg another 2-3 hours b4 bersanding nnt..so make up xlah cair time tuh..kikiki.. so makeup artist (problem solve)

2) Videographer
ever since i watch anak naza punye video..i nk sgt video cam2..so i search n i found out a few videographer yg best.. so videographer that really cought my attention is mymoments.biz & cst production..mmg best.. i tny cst die x reply lg, i tny mymoments die bg quote utk nikah + sanding + cinematography = rm3500 (budget oh budget)..then i ask my mom bleh x..sambil leleh2..then my mom ckp kalo dh tempat lain pon rate tu gak bole lah kot...hihihi..well once in a life time kan..so ape salahnye..so bile bakal laki blk on 30hb ni..i plan nk meetup ngan die...org mymoment ni biase2 la x frenly sgt pon..reply email pon pendek2..so hopefully time jumpe nnt die xlah mcm msg2 email dier..kikiki

3) Pelamin + Baju sanding
ok, tetibe my sis in law yg ade bridal butik tu ade konflik with his partner..hadoiyai...my sis ckp nk split n die nk wat makeup je..so kalo dieorg de konflik how about me?? my pelamin, my everything.. pening2..so problem ni x solve lg...so i have to call my sis in law tomorrow so that nk mintak suggestion die bleh x i still nk amik pelamin ngan bakal ex-partner die tuh..so i harap dieog cpt2 baik..nk gado pon after my wedding lah...pening2..

so memandangkan i dh ngantok sok la sambung..kikiki

2 comments:

  1. oi ko dh nk kawen dh ke?????????????

    ReplyDelete
  2. asikin..haah..setaun dr skrg..hehehe..ko jd dayang2 aku nk?

    ReplyDelete