Thursday, February 23, 2012

Hong Kong & Disneyland

Early February 2012, I went to Hong Kong with my big family...
It is the 3rd time I went to HK

What can I say about my 3rd visit is...tired..huhu..

Bukan ape..gi ngan budak2 ni byk ragam..nagis x benti2...gadoh x kire tempat..haishhh..penat sungguh...
Nampak je comel

dah start buat perangai die..drama princess btl!!

yg paling baik skali baby umaiyah..tido je..cayang dier

Pening pale..si abg nk mainan, si gegirl xtau ape die nk , si buncit nk makan je..last2 acu die yg nagis

but the best thing is after the 3rd time adalah..

1. Akhirnye aku dpt mkn dim sum yg halal kat sane yipieee


Islamic canteen dijamin Halal.. 

2. Disneyland yahooo!!!

Oh my...minnie mouse...
3. Travel kali ni sgt bermakna cz dgn my husband skali....yeaaaahaaa...
at the top of HK peak with my love..


No comments:

Post a Comment