Friday, March 16, 2012

Bukan Cinta Biasa

Kali Ini Kusadari
Aku Telah Jatuh Cinta
Dari Hati Terdalam
Sungguh Aku Cinta Padamu

Cintaku Bukan Lah Cinta Biasa
Jika Kamu Yang Memiliki
Dan Kamu Yang Temaniku Seumur Hidupku

T'rimalah Pengakuanku
Percayalah Kepadaku
S'mua Ini Kulakukan
Karena Kamu Memang Untukku 


Sweet sgt2..mendayu2 dgr Afgan nyanyi lagu nih..sampai terpikir kalo ade anak laki nk bg name Nurul Afgan kat belakang..tapi mcm tak real giler la plak kan..

Btw aku dah ade name baru utk anak laki aku nnt Muhammad Qushairy Nurul Afgan ... hehe sedap x name tu??

Even though aku xtau condition baby aku nih but I still think she/he still alive in my womb..Insyallah..

Buat baby...mama tujukan lagu ni utk baby..cinta mama pada baby bukan lah cinta biasa..tp cinta teragung yg Allah kurniakan dari mama utk baby...I love u so much baby..



No comments:

Post a Comment