Monday, August 27, 2012

Im sad

I'm sad...really up sad..

Why does they treat me like this?

Salah ke aku , all i wanted is to have a happy family..but why does they seem to like blaming me?

Bukan ke tempat anak laki tu disisi ibu die dan isteri di samping suami die?

Nape bile aku nk buat bende yg betul aku dipersalahkan?

Salah ke aku ikut ckp suami aku? aku x penah abaikan mama aku..

tak kan aku nk halang suami aku blk jumpe mak die?

Amal sgt baik..die sgt syg mak die..he resemble ayah.. ayah pon dulu syg arwah wan sgt2..

jadi salah ke aku ikut ckp suami aku? tp nape masih ade yg ckp nape aku ikut je ckp suami aku?

nape plak dieorg x nasihatkan suami masing2 jaga mak dieorg, bkn ke selama2nye syurga anak laki tu dibwh telapak kaki ibu?

nape plak suami skrg ni yg kene dgr ckp isteri adalah bagus & isteri2 yg dgr ckp suami dikatakan x mengenang budi?






No comments:

Post a Comment