Monday, May 7, 2012

Cita-cita ku

Hari ni dan hari2 akan datang pasti menjadi hari2 yg bahagia buat aku... sebabnya suami tersayang aku dah blk tinggal ngan aku...thats mean kite leh jumpe hari2 mcm suami isteri yg normal...Alhamdulillah...

Ciuman pertama 11.11.11
Apa yg aku nk skrg ni ialah menjadi seorg isteri yg solehah n ibu yg mithali...
Bahagianye aku bile stp kali buka mata aku npk suami aku sedang tidur kat sblh aku...dan bile die bgn tido die akan cium dahi aku dulu...
dan aku sediakan sarapan utk die...borak2 ngan die sblm die gi kerja...n hanta die kat dpn gate...dan die akan peluk aku smbl cakap iloveu..pas2 aku tido blk..hehe
kan best kalo aku suri rumah sepenuh masa...mmg cita-cita aku pon...
hopefully satu hari nnt aku dpt jadi suri rumah..layan anak2, tanam2 pokok bunga, masak utk family aku..
dan aku harap suami aku xkan berubah..n cinta antara aku n suami aku makin bertambah dari hari kehari sampailah kami menghembus nafas terakhir nnt...aminnn

No comments:

Post a Comment